Subject: Taotlus riigilõivu tagastamiseks
From: "Vladimir Sadekov" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Thu, 27 Mar 2025 13:31:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan manuses taotluse riigilõivu tagastamiseks.

Lugupidamisega

Sincerely yours,

Vladimir Sadekov

Vandeadvokaat

Attorney at law

Sadekov  Advokaadibüroo

Sadekov Law firm

Tartu mnt 83-706, Tallinn 10115

www.sadekov.ee <http://www.sadekov.ee>

+372 5188763

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele 
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada konfidentsiaalset 
ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni läbilugemine, 
taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või tegutsemine 
sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt kui eeldatav 
saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke 
ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.

The information transmitted is intended only for the person or entity to 
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged 
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or 
taking of any action in reliance upon, this information by persons or 
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received 
this in error, please contact the sender and delete the material from any 
computer.